seLamat datang to my bLog , harap korng ske la kn bce bLog aQ ney . tak gempak pun :)
glitter-graphics.com

Jumaat, 30 Ogos 2013

otak senget


salam jumaat dan selamat hari raya yang ke-23 .
dah berbulan-bulan dah aku tak update blog ni . 
bukan malas ok cuma nya ada masalah otak sikit , boleh pulak aku lupa ape email n pasword ny .
hahaha , hadoii !
sejak dua menjak ni asyik lupa je lah aku ni ha . masalah ape pon aku tak tahu .
nak kata makan semut banyak , aku bukan jenis spesis manusia yang suka makan serangga !
maybe sebab otak tak berapa nak bergerak sangat kot sekrang .
mana tak nya habis belajar duduk bebulan-bulan terperap je kat rumah .
habis-habis bersosial pun kat facebook dengan twitter je lah .
takde ape dah yang aku boleh buat selain tidur , lepak dan makan (TLDM) . ayat baru , haha :)

ermmm itu je lah aku nak share buat masa ni ,
sampai berjumpa lagi di lain hari . byeee ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan