seLamat datang to my bLog , harap korng ske la kn bce bLog aQ ney . tak gempak pun :)
glitter-graphics.com

Ahad, 7 Oktober 2012

candidates SPM

yang saya hormati tuan pengerusi majlis,
yang berusaha tuan empunya blog ,
pembantu-pembantu kanan ,
serta blogwalker-blogwalker yang disayangi sekalian .
(cewah , macam tengah berucap lah pulak .. haha )
how about your health now ? everything ok ?
makesure ok-ok jelah ye !
ehem , dah berkurun lamanya aku tinggalkan site aku ni tanpa dipantau .
rasa nya dulu dan sekarang masih sama .
tiada apa-apa perubahan pon ..
errr , memang lah kan sapa lagi nak upgrade blog ni kalau bukan aku sendiri kan ? hehe :)
otak tengah berserabut dengan macam-macam hal sekarang ..
macam-macam dah jadi dalam hidup aku ..
lagi-lagi dah tinggal berapa minggu je nak duduki SPM ..
arhhh , serammmmmm !!
wish me luck ek friends ..
lagi nak exam ni lagi banyak masalah datang tanpa henti ..
aku hanya mampu bersabar dan hadapinya ..
kalau nak cerita pasal preparation aku pulak !
hah , yang ni lagi huru hara .. makin hari makin tak yakin diri rasa nya ..
entah apa aku nak buat nak bagi keyakinan tu datang lagi pon aku tak tahu lah ..
aku tahu untuk berjaya harus berusaha ..
and now aku berusaha untuk tenangkan fikiran 
also untuk pastikan ape yng aku belajar masuk dalam otak aku
and aku boleh bawak sampai ke exam dan selama-lamanya ..
aminnn !!
suatu hari nanti aku harap aku akan kecapi kejayaan seperti yang aku dan keluarga ku serta cikgu-cikgu harapkan ,.
azam aku untuk gembirakan kedua ibu bapa aku atas kejayaan aku nanti ..
insyaallah ..
sekian ..................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan