seLamat datang to my bLog , harap korng ske la kn bce bLog aQ ney . tak gempak pun :)
glitter-graphics.com

Ahad, 26 Ogos 2012

raya 2012


haii haii .. dah lama tak update ini space . lol :/ maafkan diriku ini !
sungguh tiada masa untuk belek-belek ini space woo .. hehe :)
dah malas nak panjang-panjangkan intro ..
okey , entry kali ni nak story pasal RAYA 2012 !!

raya tahun ni raya yang paling paling paling tak best ..
kenapa boleh jadi macam tu ??
sebab tahun ni raya tanpa insan yang tersayang ( bf )
ehem , so sad :/ best nya tengok org lain beraya dengan pakwe .
kita ni je yang duk rumah , raya pon dengan membe ..
tu pon berapa kerat je yang ade N sekejap je raya dengan depaorang ..

really , sangat-sangat tak best ..
nah sambil-sambil tu cuci lah mata tengok gambar raya yang sempat ada dekat aku ..


ni lah aku .. aku dapat duit raya boleh tahan banyak jugak tahun ni okey !
hehe :) tu pn sebab mintak ..


(kiri) akak aku (tengah) sepupu aku (last) aku lah :)
ini lah hasil yg tak seberapa bila kami berjumpa .. huhu , awesome ^^

okey , gambar-gambar kat atas ni semua gambar masa petang raya pertama ..
raya kedua N seterus-seterusnya tiada lagi gambar berbaju kurung ..
orang busy lah katakan ( busy lah sangat :p )
haha ! 
ada lagi gambar-gambar lain , tapi dekat sepupu aku tak berambil lagi ..

raya kedua ikut mak N abah g rumah kawan depa je .. lepas tu balik duk rumah ..
petang pulak dalam pukul 7 lebih gerak pulak balik perak dengan abang ipar N akak-akak aku ..
journey saje-saje .. dah lama tak balik kampung lah katakan ..
sempat lagi aku snap gambar sekeping sebelum bertolak ..
ni dia !


hamizah bersama baju harimau malaya nya :)
simple je aku walau nak pegi jauh-jauh pon .. asal aku selesa sudah kan ..
bia lantak orang nak kata ape pon , kisah pulak aku .. haha :p

raya ketiga di perak , beraya bersama sanak saudara disana . 
seharian kami berjalan pusing perak okey ..
tapi pegi nya berapa bijik rumah je pon .. hahaha
ni kes dah lama tak jumpa ni lah , tu yg jadi lama tu duduk rumah orang tu ..
pegi berapa bijik rumah je pun dapat duit raya banyak jugak . lalalala ~~

raya keempat still di perak N masa untuk balik ..
bangun-bangun tidur dalam pukul 9 lebih terus siap-siap untuk balik ..
awal kan ?? bukan apa , kami ada destinasi yg lain .. weee ~~
kemana kah destinasi yg di tujuinya ??
jeng jeng jeng !!
ke GENTING HIGHLAND >.<
dah alang-alang lalu kan nak balik pahang , singgah la ..

jom cuci mata dengan gambar kami ..
tapi maaf lah kabur , maklom lah guna henset je .. itu je yg mampu nya :)

sambil menunggu akak beli tiket , snap dulu :)

anak-anak buah yg nakal lagi comel :) farisya N alia ..


akak kedua bersama suami dan anak-anak nya :)

akak ketiga .. azie !


aku lah tu ! in cable car ..

genting skyway , genting highlands !

cable car .. gayat !

alia
anak-anak buah je main permainan kat situ ..


sambil sambil berjalan singgah sebentar snap gambar , sempoi :)

saya ada lolipop . RM6.90 .. err cekik darah !!

dah nak balik jengka dah .. byee genting :/ 
nanti kami datang lagi ..

next , raya kelima dah ada kat jengka ..
duduk rumah , keluar pun just pegi kedai je .. tak tahu nak kemana ..
lagi pon transport tak de . sedih :'(
raya keenam pon macam tu jugak ..
duduk rumah lagi .. orang lain sedap pegi beraya ..
sangat sangat tak best !!

tapi raya ketujuh , ada someone datang ..
someone yang special dalam hati aku ni .. happy sangat dia datang :)
tunggu dia sampai rumah punya lah lama . dari pukul 2 lebih sampai pukul 5 ..
haish , tapi aku tetap sabar demi kau sayang ku ^,^
dia dah nak balik tu hantar lah sampai ke atas tapi tak sampai kat kereta dia pon ..
dia masuk kereta N then dia panggil ..
dia bagi duit raya kot , rm10 lagi .. hekheks :) dia memang wajib bagi tiap tahun ..
huhu . paw lah ape lagi .. lalalala :p
lepas ambil duit besalam lah macam biasa ..
n then tanpa kawalan saya bisik something yang special kat dia ..
ahaks >.< saya harap awak faham sayang <3

samapi sini je lah cerita aku untuk raya kali ni ..
sebab hari ni dah sabtu , esok ahad .. lusa pulak isnin ..
hadoii sekolah oii sekolah .. kejap nya lah cuti .. tak puas raya lagi !!
next week pulak trial SPM . tapi buku 1 pon tak buka ..
nasib lah kau hamizah .. bedal saja lah ..
okey byee !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan