seLamat datang to my bLog , harap korng ske la kn bce bLog aQ ney . tak gempak pun :)
glitter-graphics.com

Jumaat, 22 Jun 2012

about heart


salam jumaat , salam 1 malaysia ..
hari ni perasaan aku berkecamuk dan gundah gulana
tak tahu ape jadi dengan aku ni 
nak kate ade problem , tak pasti ape problem nya

actually lepas pada tengok somebody ni dok komen mesra-mesra
dengan sorang perempuan tu , terus perasaan aku berubah jadi macam ni !!
kenape ea ? jealous ke aku ?
buat ape pula nak jealous sedang kan dy hanya EX je !!
putus pun disebabkan aku jugak .

hah , padan muke kan , terime lah balasan nya
sape suruh buat org kecewa !
:(
hmm sedeh nya lah .. dah banyak update status kat fb pasal kau
tapi kau buat donno je kan !!
hampe oh hampe :(
nasib badan lah kenal dengan orang macam tu .
ape boley buat !

tapi yang lagi menghampe kan aku 
aku dah cuba nak lupakan kau tp tak boleh .. susah !
aku dah cuba nak buang perasaan terhadap kau .. tapi susah !
aku dah cuba nak buang kenangan-kenangan kite dalam otak ni .. tapi susah !
tapi
kenape time nak terima kau tu senang sangat ? menyesal rase ..
kenape senang sangat nak tempatkan kau kat dalam hati aku ni dulu ??
kenape aku perlu lalui mase yang panjang nak lupakan kau sorang ??
kenape senang sangat nak sayang kau ??

eh , makin lama dipikir makin tak faham aku dengan perasaan ni ..
ape yang dy nak sebanarnya pun aku tak tau !!
ape lagi lah care mudah aku nak buat ni ?
agak-agak ade yang boleh tolong tak ??
memerlukan sangat bantuan ni ..

tapi dalam mase yang same , otak ni tak lepas dari fikir pasal sorang lagi ni ..
dy tu ex jugak .. dy baik sangat .
dy selalu happy kan aku .. kiteorang selalu bersama ..
perasaan sayang tu memang tak boleh nak nafikan lagi lah kan ..
mengharap jugak dy datang kembali memenuhi ruang hidup aku ni macam dulu
tapi dy ni lagi penting kan pelajaran aku ..
betul lah kan ape yang dy kate tu ..
biarlah single dulu , belajar betul-betul sebab aku tahun ni pun nak SPM dah !!

tapi aku rase sunyi lah ..
macam mane aku nak fokus time belajar kalau dah perasaan mengganggu ..
hmmm ..
tengok care dy tu macam suatu hari nanti ade kejutan yang besar dy nak buat untuk aku ..
ape kah ?? itu yang aku tak pasti
aku harap sesuatu yang menggembirakan lah ..

ape-ape pon untuk ex yang dah abaikan aku tu , aku harap kau happy ..
n aku harap suatu hari nanti kau pun rase macam mane aku rase ni !!
terima kasih lah dah buat aku macam ni ..
untuk ex yang selalu ade disamping aku tu , terime kasih ye :)
kau memang terbaik , aku sayang kau sangat-sangat ..
tapi takkan lah nak perigi cari timbe pulak kan !
malu lah .. tak pe aku akan tunggu sape-sape je yang boleh buat aku happy ..

sesungguh nya jodoh pertemuan di tangan TUHAN ..

sabar dan terus bersabar 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan